Nie posiadasz poprawnej wersji formantu ActiveX wymaganego przez strone
Do prawidlowego dzialania strony potrzebujesz Flash Player
Pobierz Flash Player
 
Nie posiadasz poprawnej wersji formantu ActiveX wymaganego przez stronę
Do prawidłowego działania strony potrzebujesz Flash Player 9
Pobierz Flash Player
 
Zawodnicy
Klub
Historia Klubu
Trenerzy
Awans 2006/07
Regulamin serwisu
Linki
Terminarz
Statut Klubu

 

 
 
29 czerwca 2008 redakcja
 
 

POLACY Z KONTRAKTAMI

 
 

Bank BPS Basket zakontraktował siedmiu polskich zawodników. Dariusza Puncewicza, Bartka Potulskiego, Huberta Mazura i Piotra Dąbrowskiego. Na kwidzyńskim parkiecie zobaczymy ponownie Tomasza Wilczewskiego, Krzysztofa Mielnika oraz Marcina Kowalewskiego. Kowalewski i Mielnik mają zagwarantować naszemu zespołowi spełnienie nowego wymogu w sezonie 2008/2009 - jeden Polak na parkiecie i jeden polski koszykarz z rocznika '86 w drugiej kwarcie. Trwają rozmowy także z zagranicznymi zawodnikami.

 

 

 

DARIUSZ PUNCEWICZ

 

DARIUSZ PUNCEWICZ

  ur. 21 04 1980 r. Wychowanek MTS Kwidzyn. Pozycja: rozgrywający, rzucający obrońca.

Czytaj więcej

BARTOSZ POTULSKI

Ur. 11.08.1980 r. Wzrost 186 cm. Pozycja rozgrywający. Wychowanek MTS Basket Kwidzyn

 

Czytaj więcej

 PIOTR DĄBROWSKI

PIOTR DĄBROWSKI

ur. 15.11.1985 r. Wzrost 192 cm. Pozycja rzucający obrońca, Wychowanek MTS Basket.

Czytaj więcej

 

HUBERT MAZUR

  Ur. 10.06.1984 r. Wzrost 191 cm. Może grać jako rzucający obrońca lub skrzydłowy.

Czytaj więcej
 

MARCIN KOWALEWSKI

  ur.13.08.1986 r. Wzrost 200 cm. Wychowanek MKS Iława. Pozycja skrzydłowy.

Czytaj więcej

KRZYSZTOF MIELNIK

ur. 08.12.1988. Wzrost 195 cm. Wychowanek. Największy sukces brązowy medalista Mistrzostw Polski juniorów starszych w 2005 roku w Kwidzynie.

 

Czytaj więcej

 

TOMASZ WILCZEWSKI

  ur. 13 03 1985r. Wzrost 181 cm.
Wychowanek Basket Kwidzyn. Pozycja rozgrywający.

Czytaj więcej

 
 
Komentarze
dodany przez: KIBIC5 1 lipca 2008 o 21:18
Ja wcale tego nie neguje - tylko mam małe obawy . Wierze w zarzad ,że poczyni wszystko abyśmy mogli być lepsi w tym sezonie niż piłka ręczna i szczycić sie ,że mamy taki zespół.
dodany przez: Ruda 1 lipca 2008 o 19:34
Owszem, mamy lipiec, ale dopiero 1 czyli zostało jeszcze 30dni tego miesiąca. A na zgranie drużyny zostanie jeszcze cały sierpień. Myślę, że zarząd nie musi nas informować o każdej rozmowie z zawodnikiem. Jeśli już podpiszą jakikolwiek kontrakt, to na pewno Nas-kibiców o tym poinformują.
dodany przez: KIBIC5 1 lipca 2008 o 16:22
Ruda -patrzmy na siebie ,a nie na inne drużyny ! wszystko rozumiem ,ale mamy Lipiec ,a tak dla przypomnienia sezon rozpoczyna się w Wrześniu - lipiec na kompletowanie składu ,zostaje Sierpień do jakiegokolwiek zgrania ludzi - ! Szanowna Pani - to nie jest liga podwórkowa,że skład ustala sie z tymi co przyszli pograć !Wszystko rozumiem - wielka niewiadoma ,ale wierze - tak samo jak Pani ,że będzie dobrze .
dodany przez: Ajron 1 lipca 2008 o 03:12
tak jak pisalem wczesniej Tomek powinien byc podpisany zamiast Huberta zrobil duzo dla tego klubu przez kilka ostatnich lat, dobry kapitan ostatni sezon de facto nie powienien sie liczyc bo jego szanse dane od Karola mozna zliczyc na palcach jednej ręki...Hubert no coz nie ten poziom będzie tym 12-tym z mała szansa na gre...ogólnie tak jak napisal J. Tomek powinien zostac chocby z tego wzgledu ze podkoszowych mamy teraz zero?
dodany przez: J 1 lipca 2008 o 01:58
Ps. Hubert to człowiek na pozycje 2/3, podobnie jak Darek czy Dąber, którzy są niestety od niego o niebo lepsi. Nie ma co ukrywać, że na tą pozycję zostanie pewnie sprowadzony jakiś zwinny, skoczny Murzyn. W takim razie po co nam co najmniej 4 zawodników na tą samą pozycję (+ Krzysiek Mielnik, który moim zdaniem przewyższa go potencjałem), w tym 3-4(!) Polaków? A pod koszem? Posucha! I gdzie tu sens, gdzie tu logika?
dodany przez: J 1 lipca 2008 o 01:53
Z całym szacunkiem dla chłopaków podzielam opinię Miśka. Z drugiej strony cieszę się, że zawodnicy, którzy od lat są związani z Kwidzynem mają szansę nadal się tu rozwijać. Brak doświadczonych Polaków tylko im pomoże (vide Kikowski). Niestety dla mnie wielkim błędem i troszkę nielojalnością jest brak Tomka Andrzejewskiego w miejsce Huberta. W zeszłym sezonie nie miał za wiele okazji się pokazać, a gdy już ją otrzymywał pokazywał iż potrafi grać w kosza i to na poziomie Ekstraklasy. Jeżeli to decyzja Prabuckiego, to dla mnie ten człowiek na starcie ma OLBRZYMIEGO minusa, klaskać mu nie będę, tak jak Rubikowi ;-)
Pozdrawiam,
J.
dodany przez: Krupek_1992 30 czerwca 2008 o 22:52
No ok powiedzmy,ze masz racje.Ale zobacz ,co potem swiadczy o sile polskiego zespolu.Mecze sa wygrywane glownie przez zawodnikow obcokrajowych,ktorzy nie nadaja sie do innych lig,wiec graja u nas(poza wyjatkami).Taki zawodnik pojedzie potem na jakis camp letni do nba i sie na niego beda patrzec jakby sie urwal z choinki,bo on mysli ,ze jest dobry jak rzucal po 20 pkt w polskiej lidze.Zwroc uwage rowniez na to jakie sukcesy odnosimy potem na tle narodowym.Nie dosc,ze jak juz jest ktos nie zly,to leje na kadre,to na dodatek zbija zdecydowanie wieksza kase za granica.I gdzie tu potem miejsce w skladzie dla polakow?!
dodany przez: Krupek_1992 30 czerwca 2008 o 22:50
No ok powiedzmy,ze masz racje.Ale zobacz ,co potem swiadczy o sile polskiego zespolu.Mecze sa wygrywane glownie przez zawodnikow obcokrajowych,ktorzy nie nadaja sie do innych lig,wiec graja u nas(poza wyjatkami).Taki zawodnik pojedzie potem na jakis camp letni do nba i sie na niego beda patrzec jakby sie urwal z choinki,bo on mysli ,ze jest dobry jak rzucal po 20 pkt w polskiej lidze.Zwroc uwage rowniez na to jakie sukcesy odnosimy potem na tle narodowym.Nie dosc,ze jak juz jest ktos nie zly,to leje na kadre,to na dodatek zbija zdecydowanie wieksza kase za granica.I gdzie tu potem miejsce w skladzie dla polakow?!
dodany przez: Richmarx 30 czerwca 2008 o 22:41
"Kibic5,Richmarx-Jak macie dawac od siebie takie durne wypowiedzi to lepiej w ogole oszczedzcie sobie klopotow."pierwszy i ostatni raz oznajmiam ,że z dziećmi(.....1992) oraz innymi zaczepkami od strony użytkowników nie będę polemizował.Interesuje mnie tylko dobro zespołu,a w mojej subiektywnej ocenie,gracze tacy jak Bartek i Hubert to najwyzej poziom 1 ligi,a nie DBE.Liczy sie meritum!
dodany przez: Krupek_1992 30 czerwca 2008 o 21:42
Kibic5,Richmarx-Jak macie dawac od siebie takie durne wypowiedzi to lepiej w ogole oszczedzcie sobie klopotow.To ,ze np Hubert nie pokazal nic specjalnego(tak mowia ludzie;D) to nie znaczy ,ze jest to tylko i wylacznie jego wina.Trener Karol zdecydowanie dawal mu za malo szans w meczach.Tym bardziej,ze jest to rasowy snajper meczowy,a nie zawodnik do prac obronnych.Co Wilka to bardzo dobrze,ze wrocil.Wkoncu po to sie ksztalci wychowankow,zeby kiedys grali.No Punek wiadomo,ze zostaje,bo ja w sumie nie widze skladu bez niego.Bartek tez sie na pewno nada na zmiennika obcokrajowego rozgrywajacego.
dodany przez: Ajron 30 czerwca 2008 o 21:39
dobre kontrakty podoba mi sie, zostają ci co mieli zostac choc chyba zamiast Mazura powinien byc Andrzejewski tym bardziej ze żurawski sie zmył, wilku kolejny rok(potul jest) na wypozyczenie? teraz wszystko zalezy od nosa Prabuckiego co do zagranicznych gwiazdorów.
dodany przez: Misiek 30 czerwca 2008 o 21:39
W mojej ocenie brakuje doświadczonych Polaków, obytych w DBE. Dąber i Punek w porządku, co do Polaków z rocznika 86 to nie ma na rynku bogatego wyboru i trzeba dać szansę naszym wychowankom, tym bardziej, iż Mielnik poznał - nawet grając - wymogi ekstraklasy. Co do Mazura to on ma talent, ale chyba jest zbyt himerycznym zawodnikiem jak na DBE. Bartek niestety nie sprawdził się w DBE, a Tomek.....mimo całego mojego szacunku dla jego zaangazowania i milości do kosza zupełnie nie nadaje się do DBE, jest po prostu za słaby fizycznie.
A więc na rozegraniu nie mamy dobrego Polaka, a raczej słabych zawodników, zawodnicy z 86 r. to niewiadoma (ale tak jest w większości klubów - malo jest ogranych w DBE zawodników rocznika 86), Hubert nie gwarantuje - moim zdaniem - poziomu DBE, Punek i Dąber z pewnością się sprawdzą. A więc na zakontraktowaną siódemkę mamy tylko dwóch Polaków gotowych do gry w DBE plus "rocznik 86", a w każdej kwarcie musi grać jeden Polak, zaś w drugiej dwóch. Brakuje mi przynajmniej jednego Wojtka Żurawskiego w składzie, a więc doświadczonego, wprowadzającego spokój zawodnika

Taka jest moja krytyczna ocena zakontraktowanych Polaków.
dodany przez: Richmarx 30 czerwca 2008 o 21:29
Bartek porażka...,a Hubert..,kto go niby chciał:D do tej pory mam fragment z jednego z meczów,gdzie poszła szybka kontra,Hubert dostał piłkę na róg boiska przy publiczności,bliżej wyjścia ,zawahał się,był wolny przymierzał około 3 sekundy,rzucił za 3,i obił tylko obrecz,a na sali był jęk zawodu:DDD
trzeba liczyć ,że zagraniczni bedą na poziomie...:)
dodany przez: Kiles 30 czerwca 2008 o 21:26
Panowie popatrzcie na Sportino, Politechnikę i Znicz! Jakim składem? Ktoś tu zapomniał o nowym wymogu, który obowiązuje od przyszłego sezonu! Mamy zagwarantowanych graczy z rocznika 86 a Mielnik i Kowal bedą się zmieniąć. W sezonie 2009/2010 rocznik 86 będzie grał przez dwie kwarty! Inni muszą szukać a my mamy swoich sprawdzonych graczy! Poczekajmy do czasu kiedy skład będzie zamknięty!
dodany przez: Ruda 30 czerwca 2008 o 21:15
Niektóre kluby jeszcze nie rozpoczęły budowania składu, a co dopiero mówić o treningach?? Skąd ma Pan takie informacje? A drużyny zaczyna się budować od polaków, których jest niestety najmniej. W dodatku obowiązuje nas przepis związany z graczem z rocznika 86, a takimi właśnie są Mielnik i Kowalewski. Tak więc każda z drużyn ekstraligowych, według Pana, będzie miała skład pierwszoligowy? Aby spełnić wymogi musimy mieć co najmniej 5 polskich graczy. Uważam, że zeszły sezon pokazał iż Dąbrowski, Puncewicz i Mazur są zawodnikami, których widziałby w składzie niejeden zespół. Powinniśmy się cieszyć, że mamy dobrych wychowanków, którzy grają na takim poziomie i zasługują na szansę w DBE. Dodam jeszcze, że z drużyny odszedł tylko Wojtek Żurawski i Tomek Andrzejewski ( który z powodu kontuzji nie grał zbyt długo)-reszta składu dostała. A jak zostało wspomniane to dołączy do ekipy jeszcze 5-6 zawodników zagranicznych, gdzie w innych 3-4.
Pozdrawiam
Ruda
dodany przez: KIBIC5 30 czerwca 2008 o 20:49
Panowie z tym składem cofamy się do 1 - ligi ! oby tak sie nie skończyło ! Panie Prezesie czekamy na jakieś konkrety ,wszystkie kluby już szykują sie do treningów a My ? daleko w polu z składem pierwszoligowym - konkrety Panie Prezesie !!!!! Jak mamy się ośmieszyć to zróbmy jak Kager w tamtym roku ,chyba,ze chcemy być drużyną do łapania punktów - bo z tym skłądem to zajedziemy do 1 - ligi !
dodany przez: KIBIC5 30 czerwca 2008 o 20:42
a jednak ! Bartek zostaje ,mam nadzieję,że przez to posunięcie Bank będzie sponsorem ,bo w przeciwnym razie .............. !
dodany przez: Richmarx 30 czerwca 2008 o 20:19
czyli Andrzejewski odszedł? dokąd?
 
Dodaj komentarz:
Twój komentarz zostanie wyemitowany
po zatwierdzeniu jego tresci przez moderatora.


Aby dodawać komentarze, musisz się zalogować.

 

 

  Junior II Liga - 1 kolejka  
 
VS
 
 
Z kim AS Mrągowo
Wynik 82-45
Data 17.10.2013
Gdzie Kwidzyn
 
 
statystyki podsumowanie
 
  Walka o II Liga - 2 kolejka  
 
VS
 
 
Z kim Uks Bryza Kolbudy
Gdzie Kwidzyn
Data 20.10.2013
Godzina 17:00